Club van 50 zet beste Clubloten verkopers in het zonnetje!

27 oktober 2016 20:30

De Club van 50 heeft laten weten dat zij de speler met de meest verkochte loten en het team met de meest verkochte loten in het zonnetje willen zetten. Dus: Jeugdspelers, zet hem op om die prijzen binnen te halen! Welke prijzen? Lees snel verder!

Beste jeugdspelers van v.v. Moerkapelle,

Al ruim een maand zijn jullie druk bezig met het verkopen van de loten van de Grote Club Actie. Wij vinden het in ieder geval al super gaaf om te zien hoe enthousiast jullie hiermee aan de slag zijn gegaan.

De Club van 50 heeft daarom laten weten dat zij de speler met de meest verkochte loten en het team(*) met de meest verkochte loten in het zonnetje willen zetten. De Club van 50 biedt de speler met de meest verkochte loten 4 tickets aan voor een wedstrijd van het Nederlands elftal. Hoe gaaf is dat?
Daarnaast is er ook gekeken hoe ze een heel team in het zonnetje kunnen zetten.
Zij nodigen het team dan graag op de voetbal uit voor een patatje, een drankje en een cadeautje.

Aan wie o wie zal de Club van 50 deze leuke cadeaus uitreiken?

Om te bepalen wie er de meeste loten verkocht heeft, is het fijn als je zo snel mogelijk je boekje weer inlevert.
Op dit moment kunnen we alleen zien we er online verkocht heeft. Ben je toch nog niet klaar, dan heb je de tijd tot vrijdag 11 november. Op zaterdag 12 november worden alle boekjes opgehaald in de kantine. Je boekje(s) kan je inleveren in de voetbalkantine.
Op de bar staat een doos van de Grote Club Actie en daar moet het in.

Succes nog even met laatste lootjes en hopelijk tot snel met goed nieuws over het eindbedrag!

(*) team: Teamprijs wordt alleen uitgereikt indien 80% van een team mee gedaan heeft met de Grote Club Actie. Zo niet, dan wordt er een tweede en derde prijs van gemaakt.