Activiteiten nieuws

Activiteitencommissie vraagt leden om tips voor nog meer sfeer bij v.v. Moerkapelle!

29 april 12:30  Tips zijn welkom voor nog meer sfeer bij v.v. Moerkapelle! Wilt u kennismaken met onze activiteitencommissie, zij zien uw tips of idee graag tegemoet Het is alweer een tijdje geleden dat de activiteitencommissie wat van zich heeft laten horen. Wij zijn blij u gelukkig te kunnen melden dat we sinds korte tijd weer op volle sterkte zijn met onze commissie meer »

301x gelezen

Foto's kerstbal 2019

19 december 19:00  Na een gezellig en swingende eerste editie van het Kerstbal, vinden jullie hier de foto's om er nog even van na te genieten. meer »

1131x gelezen

13 juli Familiedag 2018 - 2019 Afsluiting van het seizoen

13 juli 13:30  Uitblinkers van onze vereniging V.V. Moerkapelle. Zoals velen van jullie al weten vindt op 13 Juli ons leukste jaarlijkse evenement weer plaats: De Familiedag! Een dag voor jong en oud, waar we als vereniging trots op kunnen zijn. De laatste jaren is de Familiedag weer een groot succes en ook dit jaar gaan we weer voor een grote opkomst en vooral een heel gezellige en mooie dag!meer »

1428x gelezen

Tennis-Voetbal toernooi

2 juli 8:30  Zondag 7 juli is het weer zover, en is het weer tijd voor het traditionele tennis - voetbal toernooi. Op deze sportieve en gezellige middag zullen leden van tennisvereniging Love'70 en v.v. Moerkapelle het op de tennisbaan tegen elkaar opnemen. (zie afbeelding voor alle info) Heb je nog vragen of lijkt het je leuk om mee te doen , stuur dan snel een mailtje naar [email protected]. meer »

865x gelezen

Morgen weer een gezellige 3e helft !!

24 mei 8:00  Hallo spelers, supporters en vrienden van V.v. Moerkapelle! Zaterdag 25 mei vind de laatste speelronde plaats van dit seizoen! Het seizoen is weer voorbij gevlogen, Het was weer een sportief en leuk seizoen, En het ene team heeft beter gepresteerd als het andere, De een is beter is de 1ste helft, De ander in de 2de helft. Maar waar we bij Moerkapelle trots op kunnen zijn is dat we altijd goed zijn in de 3de HELFT. Dus daarom zaterdag na de wedstrijd van het 1ste-elftal, willen we afsluiten met onze eigen 3de HELFT! Dus kom gezellig langs of blijf gezellig hangen op onze club. En geniet met z’n allen van een drankje en een lekker muziekje! Tot dan! Mvg, De activiteitencommissiemeer »

698x gelezen

Save The Date!! 13-07-2019 Familiedag v.v. Moerkapelle

15 april 14:00  Ook dit jaar wordt er traditiegetrouw weer een gezellige familiedag georganiseerd bij onze mooie club. Het beloofd net als voorgaande jaren weer een waar spektakel te worden voor jong en oud. Reserveer de datum alvast in uw agenda!meer »