BZAV 2023 - 40ste editie: We gaan beginnen ! (30 mei tot 1 juli)

29 mei 2023 13:45

Dinsdag 30 mei gaat het 40-ste BedrijfsZomerAvondVoetbal toernooi van start. Dit jaar strijden 13 teams voor de hoofdprijs. We hopen op een sportief en gezellig toernooi. Op zaterdag 1 juli is de finaledag met activiteiten en afsluitende feestavond. Let ook op de vrijdagen! Klik verder voor meer informatie.

Toernooi informatie (Link naar de informatiepagina's op deze site)
Programma: [link]
Uitslagen [link]
Stand Poule A [link]
Stand Poule B [link]
Toernooi Reglement: [Link] (download PDF)
Bedrijven die BZAV 2023 sponsoren: [link]
39 eerdere winnaars [link]

De wedstrijden
Het toernooi begint met de poulewedstrijden op dinsdag 30 mei (direct na de pinksteren). Daarna wordt er gespeeld op de maandagen, dinsdag (2x) juni,  donderdag (3x) en de vrijdagen. De daaropvolgende finaleweek met kruisfinales en finale wordt afgesloten op zaterdag 1 juli.

DJ op vrijdag: Omdat dit jaar de 40-ste editie van dit toernooi wordt georganiseerd, zal er op vrijdag een bekende DJ van v.v. Moerkapelle optreden.

BZAV_met_logo.png

Finale dag zaterdag 1 juli:
Het toernooi wordt dit jaar ook afgesloten met een echte finaledag op die zaterdag 1 juli. Alle teams zullen op die dag in actie komen.

7 tegen 7: een eendaags toernooi waarbij is de bedoeling dat men in een team van 7 op een half seniorenveld (max 3 - 2x15min.) wedstrijden op de finale dag van het reguliere BZAV toernooi speelt. Opgeven kan nog tot 17 juni: klik [hier] voor meer informatie.

Feestavond en activiteiten: Er worden op de finale dag ook activiteiten voor de Jeugd georganiseerd en het toernooi wordt besloten met de traditioneel oergezellige feestavond m.m.v. DJ Tak tak en een 'Surprise act'.

Hou voor meer informatie en geplande festiviteiten deze site in de gaten!