Morgen weer Kaboutervoetbal bij vv Moerkapelle!!

6 april 2018 13:30

Sinds een aantal jaren wordt er bij onze vereniging met veel enthousiasme training gegeven aan onze jongste voetbaltalenten, de zogeheten KABOUTERS.
1x in de 2 weken wordt er een leuke training georganiseerd op de zaterdagochtend.

Of het nu jongens of meiden zijn die helemaal weg zijn van voetballen of alleen komen voor de gezelligheid en als de bal langskomt er een schop tegenaan geven, iedereen is van harte welkom om op deze geheel vrijblijvende manier kennis te maken met de voetbalsport en onze vereniging.

Want wat is er nou leuker dan met z'n allen lekker te rennen, spelletjes te doen en allemaal gericht op het voetbal, en wie weet wat voor talent er bij uw kabouter ineens van de voetjes afspat.

De eerste training van het seizoen begonnen we nog maar met 6 spelertjes, maar inmiddels is het aantal redelijk verdubbeld en zijn er met regelmaat 10 tot 12 kinderen te vinden op het veld. Hoe meer kinderen er zijn hoe gezelliger en leuker het is voor de trainers en kabouters zelf.

Ook aanstaande zaterdag staar er weer een training op het programma voor de kabouters.
We starten om 09:30uur to ca. 10:30uur, waar er volgens een lekker bekertje limonade klaarstaat voor de moe getrainde kabouters.

Neem zaterdag gerust je vriendjes, vriendinnetjes, neefjes/nichtjes, buurjongen of meisje mee en we maken er weer een leuke training van.

Tot Zaterdag.