Jodan Boys 10 tegen Moerkapelle 3 live op Fox sport voor de actie "kans tegen Kanker"

10 mei 2018 11:15

Moerkapelle 3 speelt zaterdag 19 mei bij en tegen Jodan Boys 10 de kampioenswedstrijd van Jodan Boys 10 speelt. Aanvang 11:30 uur.
Met de deelname aan de actie vraagt Jodan Boys aandacht voor de Stichting Kans tegen Kanker.
De beloning? Een live registratie van de kampioenswedstrijd. Iedere bezoeker aan de wedstrijd levert geld op voor dit goede doel.

Het zal niemand meer zijn ontgaan dat Moerkapelle 3 zaterdag 19 mei bij en tegen Jodan Boys 10 de kampioenswedstrijd van Jodan Boys 10 speelt. Aanvang 11:30 uur. Dit onder leiding van een bekende en ervaren scheidsrechter niemand anders dan Roelof Luinge. Uit bijna 1000 aanmeldingen is Jodan Boys 10 verkozen tot winnaar van de actie Kampioenskoorts van FOX Sports en Keuken Kampioen. De beloning? Een live registratie van de kampioenswedstrijd op zaterdag 19 mei a.s. om 11.30 uur. Met de deelname aan de actie vraagt Jodan Boys 10 aandacht voor de Stichting Kans tegen Kanker. Iedere bezoeker aan de wedstrijd levert geld op voor dit goede doel. Daarom de oproep om massaal af te reizen naar Sportcomplex. Vanuit Foxsport komt een crew van 55 medewerkers en 11 camera’s; Ook Hans Kraay is aanwezig. Koert Westerman is de bekende commentator. Dit alles voor de actie “Kans tegen Kanker”. Ons derde elftal zal  voor deze actie ook zelf een inzamelactie houden onder de spelers en begeleiders. De vereniging beraad zich ook op een bijdrage voor deze actie.