Vacature – Op zoek naar assistent trainer 3e selectie elftal

8 augustus 2020 10:00

Voor het tweede jaar op rij starten we aankomend seizoen met 3 selectie elftallen. Een erg mooi en positief signaal dat het selectie voetbal binnen onze vereniging weer helemaal op de kaart staat. De staf voor deze selectie elftallen is bijna helemaal compleet.

Vacature – Assistent trainer 3e selectie elftal

Voor het tweede jaar op rij starten we aankomend seizoen (2020 - 2021) bij v.v. Moerkapelle met 3 selectie elftallen. Een erg mooi en positief signaal dat het selectie voetbal binnen onze vereniging weer helemaal op de kaart staat. De staf voor deze selectie elftallen is bijna helemaal compleet. We zijn alleen nog op zoek naar een enthousiaste assistent trainer (leider) voor het 3e selectie elftal die op wedstrijddagen trainer Bart Klos wil ondersteunen.

Ben jij die enthousiaste assistent trainer die wij zoeken en ben je graag betrokken bij selectievoetbal binnen onze vereniging, laat dit dan weten aan Pieter Lips of Jeroen Hertog of neem contact op met een van de andere trainers/assistent trainers binnen onze selectie of reageer per mail [email protected].