Trainer voor Moerkapelle 2 gezocht!

11 september 2014 13:45

Momenteel zijn we voor het huidige seizoen (2014-2015) hard op zoek naar een nieuwe trainer voor het 2e elftal heren senioren dat uitkomt in de reserve (A-cat) 3e klasse D (zaterdag).

Omschrijving
V.V. Moerkapelle is een dorpsvereniging met een sterk sociaal karakter. De selectie kenmerkt zich vooral door een jeugdige spelersgroep met vooruitstrevende doelstellingen voor de korte- en lange termijn. Moerkapelle 2 komt dit seizoen uit in de reserve 3e klasse en de doelstelling is om in deze klasse mee te draaien in de subtop. In 2015 zal de club bovendien verhuizen naar een gloednieuw complex met 2 kunstgrasvelden waarin alle faciliteiten aanwezig zullen zijn.

Werkzaamheden

- Trainingen verzorgen op dinsdagavond (20:15) en donderdagavond (19:45)

- Op donderdag het 2e elftal samenstellen voor de wedstrijddag

- Coachen en begeleiden van het 2e elftal op de wedstrijddag zelf

Gevraagd

Kandidaten die zich tot de functie aangetrokken voelen beschikken in ieder geval over een gezonde dosis enthousiasme en passie voor voetbal. De juiste persoon kan goed en open communiceren, beschikt over een groot inlevingsvermogen en beleeft plezier aan het werken met de selectie en overige trainers.

Aanbieding
Met een nieuw complex in het vooruitzicht biedt v.v. Moerkapelle een perfecte werkomgeving voor haar trainers. De prestaties op het veld zijn bij ons van groot belang, maar wij houden daarnaast ook nog wat ruimte over voor gezelligheid. Uiteraard kan de trainer van het 2e elftal ook een mooie financiele vergoeding tegemoet zien.

Voor meer informatie over deze vacature kunt u contact opnemen met de voorzitter Martien Zijderhand.

E-mail: [email protected]