Interview RTW Waddinxveen beide trainers na afloop van eerste bekerwedstrijd Moerkapelle 1 - Be Fair 1

8 september 2022 12:15

Na afloop van de bekerwedstrijd Moerkapelle 1 - Be Fair 1 had Theo Klomp van RTW Waddinxveen een interview met de beide trainers, Martijn Peters en Gerald van der Klok.

Voor diegene die verder zijn geinteresseerd in de verrichten van de beide teams van v.v. Moerkapelle 1 en Be Fair 1, zie hiervoor het volgende  interview van RTW Waddinxveen met beide trainers. Theo bedankt.