v.v.Moerkapelle 1 - V V Stolwijk 1, zaterdag 23 oktober, wedstrijdbal geschonken door HT INFRA

23 oktober 2021 10:45

Zaterdag 23 oktober speelt Moerkapelle 1 thuis tegen v.v. Stolwijk De wedstrijdbal voor deze competitiewedstrijd is geschonken door een van onze hoofdsponsoren HT INFRA. Vandaag speelt Moerkapelle voor het eerst dit seizoen in de nieuwe tenues van beide hoofdsponsoren, RECO en HT INFRA

Zaterdag 23 oktober speelt Moerkapelle 1 om 14:30 uur thuis tegen V V Stolwijk.
Vandaag speelt Moerkapelle 1 voor het eerst dit seizoen in de nieuwe tenues van beide hoofdsponsoren, RECO en HT INFRA.
De wedstrijd wordt gespeeld in verband met de renovatie van het hoofdveld gespeeld op veld 2.

De laatste keer, september 2019, wist Moerkapelle met ruime cijfers te winnen van V V Stolwijk. Of dit vandaag ook zo zal zijn moeten we nog even afwachten. Wel weten we dat v.v. Stolwijk deze competitie al reeds 7 punten heeft gehaald en op de 7de plaats staat en Moerkapelle op de 13de plaats. Wij hopen op een leuke wedstrijd vandaag.

v.v. Moerkapelle                                 14:30 uur                                   V V Stolwijk