v.v. Moerkapelle en hoofdtrainer Van der Klok verlengen contract met nog één seizoen

20 januari 2023 13:30

Over de prestaties en mogelijke contractverlenging van de hoofdtrainer Gerald van der Klok, voerden de Technische commissie en het bestuur van v.v. Moerkapelle afgelopen periode een aantal evaluerende gesprekken met een delegatie van selectiespelers, stafleden en de trainer zelf.

Over de prestaties en mogelijke contractverlenging van de hoofdtrainer Gerald van der Klok, voerden onze nieuweTechnische commissie en het bestuur van v.v. Moerkapelle afgelopen periode een aantal evaluerende gesprekken met een delegatie van selectiespelers, stafleden en de trainer zelf.

Uit de gesprekken kwamen veelal positieve reacties naar voren. Mede op basis van hiervan en het feit dat de trainer nog voldoende kansen ziet om verder te bouwen aan de selectie van v.v. Moerkapelle, is besloten het contract met eén seizoen te verlengen.

Gerald is medio 2021 bij v.v. Moerkapelle van start gegaan en heeft de selectie van v.v. Moerkapelle nu ruim anderhalf seizoen onder zijn hoede.

Bestuur en Technische commissie wensen Gerald veel succes toe en spreekt de verwachting uit dat op basis van een goede samenwerking de ambities van v.v. Moerkapelle wat betreft prestatiefvoetbal, met als verwachting handhaving in de vierde klasse, bij hem ook volgend seizoen in goede handen is. Ook verwachten wij dat de trainer een stimulerende rol kan spelen bij het inpassen van de jeugdspelers die het komende seizoen zullen doorstromen naar de selectie-elftallen van onze vereniging.

verlenging_contract_2023_II_a.jpg

Vrijdag 20 janauri heeft RTW een interview met Gerald gehad. U kunt dit via deze link beluisteren.

INTERVIEW_GERALD.mp3