v.v. Moerkapelle zoekt ontvangstleden voor zaterdagochtend

2 oktober 2022 10:45

Wij zoeken jou!
v.v. Moerkapelle is op zoek naar mensen die op zaterdagochtend in onze commissiekamer de ontvangst van elftallen en scheidsrechters wil verzorgen.

Mensen van onze ontvangstcommissie zijn voor en tijdens wedstrijden op zaterdagochtend het eerste aanspreekpunt voor teams die ons complex bezoeken, hiermee zorg je ervoor dat, zowel de thuis als uit spelende teams, zich welkom voelen.
Zij zorgen er  onder meer ook voor dat de koffie en thee beschikbaar is voor leiders, scheidsrechter en de limonade voor de spelers in de rust. Zij verstrekken de benodigde informatie over de kleedkamers en gebruik er van.

Wij zijn op zoeken naar meerdere vrijwilligers, zodat wij een roulatieschema kunnen maken en hiermee de druk kunnen spreiden.

Wil jij mede de ontvangst organiseren, terwijl jouw kind voetbalt en tegelijkertijd de club helpen? De vereniging is daar heel blij mee !

Laat het ons weten via [email protected].