Laatste kans voor aanmelding jaarlijkse vrijwilligers op 23 september 2022

20 september 2022 8:00

Graag nodigen we u als vrijwilliger van v.v. Moerkapelle hierbij uit voor de traditionele jaarlijkse vrijwilligersavond van de club. Afgelopen twee jaar hebben we door de corona pandemie elkaar minder kunnen ontmoeten. Deze avond hebben we daardoor helaas enkele keren moeten uitstellen. Maar …..

Beste vrijwilligers van v.v. Moerkapelle,

Dit jaar willen we het seizoen starten met een avond waarin we jullie, onze onmisbare vrijwilligers, een blijk van waardering willen geven. Zoals eerder gezegd ‘onmisbaar’ voor onze vereniging, en om iets terug te kunnen doen nodigen wij u samen met uw partner uit om op 23 september a.s., met elkaar te genieten van een leuke Italiaanse avond.

In deze avond staan jullie centraal en willen wij iets terug doen voor de mensen die wij keihard nodig hebben bij v.v. Moerkapelle.

We hebben vrijwilligers met verschillende taken, die op hun eigen manier allemaal een steentje bijdragen aan een goed verloop van elk seizoen.

Dus bent u nu of afgelopen seizoen:

• Trainer en/of leider van een van onze teams (senioren, jeugd, dames of keeper)
  • Vaste barmedewerk(st)er
  • Scheidsrechter of assistent scheidsrechter
  • Vaste oud-papier medewerker
  • Vaste onderhoudsmedewerker van de woensdagmiddag
  • Vaste medewerker ontvangst commissiekamer en/of accommodatie zaken
  • Website commissie;
  • Bestuurs- of commissielid

Of staat uw taak er niet tussen en voelt u zich zeker een vaste vrijwilliger.

Om te weten hoeveel vrijwilligers er komen verzoeken wij een ieder om zich van te voren aan te melden. Meld u zich snel aan met behulp van het  aanmeldingsformulier, of laat het ons op een andere manier weten.

Rond 18:00 uur bent u van harte welkom voor onze Italiaanse avond. En dat uiteraard allemaal op kosten van jullie vereniging, v.v. Moerkapelle, als dank voor jullie inzet.

Wij hopen jullie van harte welkom te heten op 23 september, tot dan!

Met vriendelijke groet,

Het bestuur en activiteiten commissie van v.v. Moerkapelle