Toezegging Delta en Caiway glasvezel in Moerkapelle in aantocht

10 februari 2022 11:45

Vandaag ontvingen wij het bericht van Delta Fiber en Caiway dat de aanmeldingen die, mede via onze vereniging zijn gerealiseerd, er voor hebben gezorgd dat zij doelstelling, ondanks de lockdown periode, hebben gehaald. Goed nieuws voor u en ons.

Van Delta Fiber ontvingen wij het bericht dat de aanmeldingen die mede door onze vereniging zijn gerealiseerd, er voor hebben gezorgd dat de doelstelling, ondanks de lockdown periode, toch is gehaald. Er zijn tijdens de glasvezelcampagne in Moerkapelle voldoende aanmeldingen  binnengekomen om tot aanleg over te gaan. Dit betekent dat er dit jaar glasvezel aangelegd gaat worden  in ons dorp!.

Delta Fiber heeft daarbij nu besloten om inschrijfperiode voor de aanmelding te verlengen tot 2 maart a.s. , zonder dat er dan aansluitkosten betaald behoeven te worden. Meer informatie zie ons eerdere bericht van 7 januari jl.

Aanmelden voor Delta of Caiway kan dus nog onder dezelfde voorwaarden tot 2 maart 2022.

Zoals u weet ontvangt onze vereniging dan een mooi bedrag aan sponsorinkomsten, welke wij goed kunnen gebruiken!

En jij als nieuwe klant ontvangt €25,- op je bankrekening!

Belangrijk dus om te weten dat je ons steunt en zelf €25,- korting krijgt als je, je aanmeld via een van onderstaande linkjes:

Aanmelden bij Caiway doe je hier
Aanmelden bij DELTA doe je
hier