v.v. Moerkapelle en hoofdtrainer Van der Klok verlengen contract met een seizoen

14 januari 2022 16:15

Gerald v.d. Klok woonachtig in Alphen aan den Rijn is afgelopen seizoen bij v.v. Moerkapelle van start gegaan. Hij heeft de A-selectie van v.v. Moerkapelle nu ruim een half seizoen onder zijn hoede. Op advies van de Technische commissie heeft het bestuur van v.v. Moerkapelle besloten het contract met trainer Gerald van der Klok met één seizoen te verlengen.

Gerald van der Klok woonachtig in Alphen aan den Rijn is in het afgelopen seizoen bij v.v. Moerkapelle van start gegaan.
Gerald heeft de selectie van v.v. Moerkapelle nu ruim een half seizoen onder zijn hoede. Afgelopen maand voerden de Technische commissie van v.v. Moerkapelle evaluerende gesprekken met de trainer en spelersraad. Met Gerald is terug gekeken naar de afgelopen maanden en besproken hoe hij de toekomst ziet. Gerald is enthousiast over de club, de faciliteiten en onze gezellige vereniging.
Tijdens het proces zijn vanzelfsprekend ook de spelersraad en stafleden om hun mening gevraagd.
Hier kwamen overwegend ook positieve reacties uit voort.
De TC zelf zag veel overeenkomsten met hoe Gerald zijn eerste maanden heeft beleefd.
In de eerste maanden moest iedereen duidelijk aan elkaar wennen, de trainer aan club en spelers, de spelers aan een nieuwe trainer.
De regelmatige afwezigheid in de eerste maanden van spelers en een slechte competitiestart werkte ook niet echt mee.
Gelukkig hebben we mogen constateren dat er vanaf half oktober op allerlei vlakken verbeteringen zichtbaar zijn geworden.

Gerald heeft aangegeven graag langer aan v.v. Moerkapelle verbonden te willen blijven en met onze selectie stappen voorwaarts willen blijven maken naar de toekomst toe.
TC en trainer zijn het er over eens dat er wederzijds voldoende ambitie is en Van der Klok ziet nog voldoende kansen om een stap voorwaarts te maken met de selectie.

Het bestuur en Technische commissie wensen Gerald veel succes en spreken de verwachting uit dat op basis van een prettige samenwerking de ambities van v.v. Moerkapelle wat betreft prestatiefvoetbal bij hem ook volgend seizoen in goede handen is.

Het bestuur van v.v. Moerkapelle