Uitstel jaarlijkse Algemene Ledenvergadering v.v. Moerkapelle naar eerste kwartaal 2022

23 december 2021 21:45

Op 27 november jl. heeft het bestuur, na afkondiging van de nieuwe corona maatregelen besloten om de jaarlijkse Algemene ledenvergadering, die eerder was uitgeschreven voor maandag 29 november, uit te stellen. Gelet op de steeds verder aangescherpte corona maatregelen hebben wij nagegaan of verder uitstel door de KNVB wordt geaccepteerd

Uitstel jaarlijkse Algemene Ledenvergadering v.v. Moerkapelle 2021 naar eerste kwartaal 2022

Op 27 november heeft het bestuur,  na afkondiging van de  nieuwe corona maatregelen besloten om de jaarlijkse Algemene ledenvergadering, die eerder was uitgeschreven voor maandag 29 november, uit te stellen.

Zie voor de toelichting het bericht van genoemde datum.
Wij schreven u toen dat wij er naar streefden om de Algemene Ledenvergadering nog dit jaar te houden.
Echter gelet op de steeds verder aangescherpte corona maatregelen hebben wij nagegaan of verder uitstel door de KNVB wordt geaccepteerd. Dit laatste is gelukkig het geval. In deze bijzondere tijd is uitstel mogelijk tot aan 4 maanden na 1 januari .
Vanzelfsprekend wil het bestuur graag de Algemene leden vergadering (ALV) zo snel mogelijk houden.

Wij hopen nu dat we eind januari of ergens in februari de ALV kunnen houden, desnoods dan eventueel maar digitaal.

Ten aanzien van ons voorstel tot aanpassing van de Statuten hebben wij enkele schriftelijk vragen mogen ontvangen.
Wij streven er naar de tijdens de ALV op de gestelde vragen te kunnen reageren.

Zodra we meer zicht hebben op de mogelijkheden in het begin van 2022 zullen we u een nieuwe datum voor het houden van de Algemene ledenvergadering doen toekomen.

Het bestuur van v.v. Moerkapelle