21 december 2021 19:30

De voetbalvereniging verzoek eenieder dringend niet over de hekwerken rondom onze velden te klimmen. Dat is natuurlijk nooit de bedoeling ook ergens anders niet.
Dit is ook ieders eigen verantwoording.

Dringend verzoek: Klim alstublieft niet over de hekwerken rondom ons voetbalcomplex heen !

Dat is natuurlijk nooit de bedoeling ook ergens anders niet.

Dit is ook ieders eigen verantwoording.

Wij dringen als vereniging er hierbij nogmaals op aan dit niet te doen en attenderen ook de ouders van kinderen erop om dit aan hen te vertellen.

We verzoeken u dit mede omdat er afgelopen weekeinde hierdoor een zeer ernstig ongeval heeft plaatsgevonden.
Over de hekken klimmen is echt niet zonder gevaar.

Indien onze hekwerken aan de voorzijde zijn gesloten betekent dit dat ons voetbalcomplex echt gesloten is en het niet de bedoeling is om de velden te betreden, ook niet via een handige wijze langs een zijingang of iets dergelijks.

Laten we allen voorzichtig zijn en doe dit niet.

Dus betreedt ons voetbalcomplex niet als de hekwerken aan de voorzijde gesloten zijn.

Het bestuur van v.v. Moerkapelle