Renovatie hoofdveld start volgende week ,18 oktober, trainingsschema aangepast

11 oktober 2021 12:15

In augustus berichten wij u over het feit dat de gemeente besloten had om in oktober te starten met de vervanging van ons hoofdveld.
De aanvang van de renovatie gaat volgens planning begin volgende week van start en zal als het goed is en goed gaat vier weken in beslag nemen.

Renovatie hoofdveld v.v. Moerkapelle start volgende week 18 oktober, trainingsschema aangepast

Nadat een programma van eisen was geschreven heeft de aanbestedingsprocedure plaatsgevonden.

De werkzaamheden omvatten grofweg de volgende activiteiten:

• Vervangen bestaande kunstgrasmat van het veld met SBR infill
  • Hergebruik bestaande constructie onder de kunstgrasveld.
  • Verhardingen rond het veld worden nagelopen op gebreken.
  • Dug-outs van het veld naar buiten verplaatsen
  • Vervangen wegdraaibare jeugddoelen door verplaatsbare jeugddoelen.
  • Aanbrengen van maatregelen bij het veld om verspreiding van infill en de door slijtage vrijkomende microplastics naar de omgeving zoveel mogelijk tegen te gaan.
  • Leveren en aanbrengen van 2 nieuwe seniorendoelen en 4 verplaatsbare jeugddoelen.

Los van de werkzaamheden die wij hier ook zelf voor en tijdens deze renovatie dienen uit te voeren  (zoals: alle sponsorbroden dienen verwijderd en herplaats te worden) betekent dit dat wij als  vereniging een maand lang (planning 4 weken) geen gebruik kunnen maken van ons hoofdveld en alle trainingen en wedstrijden zoveel als dienen te spelen op ons tweede veld.

De TC en Jeugdcommissie kennen het hiervoor aangepaste trainingsschema, zie bijlage, en de KNVB is geïnformeerd.

Trainingstijden_tijdens_renovatie_veld_1.jpeg

Wij vragen u begrip en medewerking in de trainings- en speelmogelijkheden die in deze periode van toepassingen zullen zijn.
We zullen met elkaar gebruik kunnen maken van de mogelijkheden die er in deze periode zijn, zodat we daarna weer beschikken over een mooi gerenoveerd hoofdveld.