Erelid Rinus Zijderhand overleden (vervolg)

27 september 2021 8:45

Enkele dagen terug stelde wij u in kennis van het bericht van het overlijden van ons erelid Rinus Zijderhand. Wij eindigden dit bericht dat nadere informatie zou volgen zodra dit bekend is.

In  Memoriam (vervolg)

Erelid v.v. Moerkapelle de heer M.C. (Rinus) Zijderhand overleden

Enkele dagen terug stelde wij u in kennis van het bericht van het overlijden van ons erelid Rinus Zijderhand. Wij eindigden dit bericht dat nadere informatie over de plechtigheid zou volgen zodra dit  bekend is.

De tekst boven de rouwkaart is treffend even als het voorgaande gedicht. “Met al zijn levenslust en wilskracht heeft hij de strijd niet kunnen winnen". Ook v.v. Moerkapelle heeft fijne jaren met hem beleefd. Hij was, zoals een van ons verwoorde, “een mens met een groot hart voor medemens en onze vereniging”.

Bijgaand treft u de rouwkaart van ons erelid Rinus Zijderhand aan.

Overlijdens bericht Rinus Zijderhand

Op donderdagochtend 30 september 2021 wordt in kleine kring afscheid van Rinus genomen. Genodigden zullen daartoe een rouwkaart met een aangepaste laatste alinea ontvangen.

We nemen hiermee dit jaar voor een tweede keer afscheid van een clubmens die heel veel voor onze vereniging heeft gedaan en betekend.
Wij vertrouwen er op dat Rinus na zijn arbeidzame leven nu de rust heeft gekregen waar hij op laatst ook naar verlangde.

Wij wensen zijn vrouw Ina, kinderen en kleinkinderen en verdere familie heel veel sterkte om dit verlies te dragen.

Het bestuur v.v.Moerkapelle