Plus spaaractie ook voor v.v. Moerkapelle; Sparen voor je club tot 20 november

11 oktober 2021 20:15

De Plus supermarkten staan komende maanden met een speciale actie klaar voor de verenigingen, ook in Moerkapelle. Daarom kunnen klanten sparen voor verenigingen. Met deze spaaractie wil de Plus verenigingen financieel een steuntje in de rug geven. Geef daarom ook v.v. Moerkapelle zo een steuntje in de rug.
Om je punten aan v.v. Moerkapelle te schenken kun je de unieke code op de Plus voucher online activeren op de actiesite of lever de vouchers in bij een van onze bestuursleden, dan verzorgen wij de rest. We zijn goed op weg met onze deelname maar de weg is nog lang want de actie duurt tot 20 november. Volhouden dus is ons verzoek ! Blijf sparen voor v.v. Moerkapelle !

Lees snel verder hoe dit werkt.

Doe mee en spaar je club gezond!

Geef v.v. Moerkapelle een steuntje in de rug.

De unieke code op de voucher kun je online activeren op de actiesite. Klik hier om je punten aan v.v. Moerkapelle te schenken.

Hoe werkt het verder:

Van 5 september t/m 13 november ontvang je bij de Plus supermarkt bij elke 10 euro aan boodschappen* en bij geselecteerde actieproducten een sponsorpunt. Dit is een voucher met een unieke code. Deze unieke code kun je activeren en vervolgens bepaal je zelf aan welke vereniging je de sponsorpunt(en) schenkt.

Graag wat ons betreft natuurlijk aan onze voetbalclub v.v. Moerkapelle. Hoe meer sponsorpunten je spaart, hoe meer euro's dat oplevert voor de kas van onze vereniging

Via de Plus App of de Plus website kun je de punten aan v.v. Moerkapelle schenken.

Wij zijn heel blij als je ons je punten schenkt, want Plus keert dit uit als financiële bijdrage aan de vereniging. Deze bijdrage gebruiken we om de faciliteiten nóg beter te maken. Je maakt zelf ook kans op een cadeaukaart als je meespaart!

Spaar nog sneller voor v.v. Moerkapelle!

Bij wekelijkse actieproducten ontvang je één extra sponsorpunt. En hoe meer sponsorpunten je spaart, hoe meer euro’s dat oplevert voor de kas van jouw cluppie! Bekijk hier alle

Voor meer informatie:

Zo werkt het sparen voor sponsorpunten

Voor de actie voorwaarden uitzonderingen* en veel gestelde vragen zie:  Actievoorwaarden Spaar je club gezond | PLUS

Scan en spaar met de PLUS app

Ook sparen van digitaal sponsorpunten is mogelijk. Je ontvangt jouw sponsorpunten dan in je PLUS app.
En wanneer je digitaal spaart met de PLUS app ontvang je gelijk één sponsorpunt gratis!