Samenwerking hoofdsponsors HT INFRA en RECO met v.v. Moerkapelle gecontinueerd

28 oktober 2021 12:15

Zoals wij in juni jl. lieten weten is v.v. Moerkapelle is erg blij met de continuering van de samenwerking met de beide hoofdsponsors HT INFRA en RECO.

Samenwerking hoofdsponsors HT INFRA en RECO met v.v. Moerkapelle gecontinueerd

Zoals wij u in juni reeds lieten weten is v.v. Moerkapelle blij met de continuering van de samenwerking met de beide hoofdsponsors.

Vorig jaar heeft er bij Hazebroek en Tamerus een naamsverandering plaatsgevonden.

Deze hoofdsponsor heet nu: HT INFRA.

Beide Hoofdsponsoren hebben de samenwerking met v.v. Moerkapelle met 5 jaar verlengd.

Afgelopen maanden zijn de nieuwe tenues voor de selectie elftallen met de neiuwe uitingen bedrukt.

Moerkapelle 1 speelde afgelopen weej tegen v.v. Stolwijk voor de eerste keer in de nieuwe tenues.
En afgelopen week is ook het neiuwe shirt aan de beide sponsoren overhandigd.

Sponsoring_selectie_Reco_2_s.jpg

Voorzitter van de Sponsorcommissie Pieter Lips overhandigd het shirt aan Directuer R.Reigwein van RECO.

Sponsoring_selectie_HT_Infra_1_s.jpg

Heer en mevrouw Tamerus bij de overhandiging van het neiuwe shirt aan HT INFRA.

Sponsoring_selectie_HT_Infra_2_2.jpg

Met de continuering van beide hoofdsponsors die al jarenlang onze club op deze wijze ondersteunen is v.v. Moerkapelle zeer content.

Wij danken hen beide hartelijk voor de continuering van de verbintenis met onze mooie club.