Moerkapelle JO-12 en JO-13 herfst kampioenen

8 oktober 14:00  Bij de jeugd van Moerkapelle zijn in de eerste helft van dit seizoen twee teams als eerste geëindigd in de poule.meer »

434x gelezen

Heb jij hart voor v.v. Moerkapelle en houd je van opleiding van de jeugd, organiseren én coördineren?

8 september 16:15  Om ons jeugdbeleid verder te ontwikkelen, door te voeren en te bewaken zoeken wij een pragmatische en daadkrachtige Hoofd Jeugd Opleiding. Een man/vrouw die van wanten weet en met enthousiasme deze rol wilt vervullen.meer »

356x gelezen

Team-indeling jeugd seizoen '22-'23

1 juli 11:00  De afgelopen maanden is de jeugdcommissie weer flink aan het puzzelen geweest om al onze jeugdleden zo goed mogelijk in te delen in de juiste teams. Hieronder vind u de team-indeling voor het seizoen 2022-2023 incl. korte toelichting.meer »

1964x gelezen

Kaboutertraining verschuift met 1 week naar zaterdag 16-10-'21

8 oktober 9:45  Helaas moeten we jullie melden dat we de geplande kaboutertraining van komende zaterdag met 1 weekje moeten opschuiven naar zaterdag 16-10-'21. Dit i.v.m. de beschikbaarheid van de velden en trainers. Uiteraard hopen we dat alle kinderen er zaterdag 16-10-'21 weer zullen zijn, zodat we er een nog veel leuker en leerzamere training van kunnen maken. Uiteraard zijn vriendjes , vriendinnetjes ook dan van harte welkom om een keer mee te trainen. Tot zaterdag 16-10'21 . m.v.g. het kabouterteam van v.v. Moerkapellemeer »

432x gelezen

Succesvolle bijeenkomst jeugdtrainers/leiders!!

2 september 13:30  Deze week zijn alle jeugd-teams, leiders en trainers gestart met de voorbereiding op het voetbalseizoen '21/'22. Afgelopen maandag heeft de jeugdcommissie middels een bijeenkomst met alle jeugdtrainers en leiders het seizoen officieel geopend. Dat alle begeleiders van onze jeugdteams erg enthousiast zijn blekk wel uit de opkomst. Waar het vaak lastig is om een datum te vinden dat iedereen aanwezig kan zijn, waren op deze vastgestelde avond alle trainers en leiders aanwezig.meer »

573x gelezen

v.v. Moerkapelle zoekt voetballers en voetbalsters!!

23 juni 7:30  v.v. Moerkapelle zoekt voetballers en voetbalsters, we zijn vooral opzoek naar voetballers / voetbalsters in de leeftijd 13 t/m 16 jaar, maar uiteraard zijn alle leeftijdscategorieën van harte welkom bij onze gezellige vereniging!! meer »

361x gelezen

Jeugdspelers verrast door Sinterklaas

6 december 10:00  Ondanks dat Sinterklaas en zijn pieten dit jaar niet langs konden komen, zijn ze onze jongste jeugdspelers toch niet vergeten. En zo werden ze afgelopen week flink verrast. meer »