Pupil v/d Week Eva Ruifrok (02-11-'19)

6 november 2019 9:15

Afgelopen zaterdag stond de wedstrijd Moerkapelle 1 – GSV 1 op het programma. Een thuiswedstrijd voor ons eerste elftal betekend dus dat er weer een leuke speciale middag voor 1 van onze jeugdleden. Dit keer was het de beurt aan Eva Ruifrok uit onze JO11-2.

Na lange tijd alleen maar jongens was het  eindelijk weer eens tijd voor 1 van onze meiden uit de jeugd
om als pupil v/d week een hele middag mee te lopen met de mannen van ons eerste elftal.
Eva is een zeer fanatieke speelster en speelt alweer een aantal jaren bij onze club.

Zoals het hoort bij een pupil v/d week mocht Eva vanaf het begin af aan meelopen met  Moerkapelle 1.

Vanaf de wedstrijdbespreking hoe GSV bestreden moest worden , de warming-up,
en uiteraard het moment dat voor vele jeugdspelers het spannendste is, DE AFTRAP en het doelpunt waarvan iedereen verwacht dat die wel even gemaakt zal worden, maar dit moet altijd nog maar even gebeuren, maar zoals verwacht was dit ook voor Eva geen probleem.

Om Eva wat beter te leren kennen hebben we haar uiteraard ook weer een aantal vragen gesteld:

Vragen

Antwoorden

1) Hoe heet je ?

Eva Ruifrok

2) Hoeveel jaar ben je?

9jaar

3) In welk team voetbal je?

JO11 2

4) Welke positie sta je op het veld?

Verdediger

5) Wat vind je het leukst aan voetbal?

Scoren

6) Wat zijn je sterkste punten?

Hard rennen en
    verdedigen

7) Wat is je favoriete voetbalclub in
    Nederland?

Feyenoord en
    leeuwinnen

8) Wat is je favoriete voetbal club in
     het buitenland?

Heb ik niet

9) Welke bekende speler wil je een
     keer ontmoeten en wat zou je
     als eerste vragen?

Lieke Martens

10) Welke Speler van Moerkapelle vond je
      vanmiddag de beste?

Ik weet niet alle
   namen.
    Ik vind dat ze
    allemaal
     goed hun best
     hebben  gedaan.

11) Op welke plaats gaat Moerkapelle 1
      eindigen  dit seizoen?

Ik hoop op de
   1e  plaats!

12) Wat vond je het leukste
      van de dag als pupil v/d Week

Naar de
    wedstrijd
    kijken.

Na de helaas met 0 - 3 verloren wedstrijd van Moerkapelle 1 en Eva dus de enige Moerkapellenaar was die
deze middag de doelman van GSV wist te passeren, was het tijd voor een hapje en een drankje en uiteraard
het foto momentje met 1 van de spelers van Moerkapelle 1.
Nadat Eva een mooie oorkonde en bal in ontvangst had genomen zat deze middag er alweer op.

Wij vonden Eva een leuke en gezellige pupil v/d week en hopen haar nog vaker langs de lijn van Moerkapelle 1 te zien.