Rommelige start maar prachtig eindresultaat voor Moerkapelle JO13-1

NSV '46 JO13-1

Onder 13, JO13-1, 4e klasse 2

30 september 2017 9:00

Een wedstrijd starten zonder scheidsrechter is geen makkie...

Het begon weer lekker deze ochtend, geen scheidsrechter aanwezig voor deze wedstrijd, maar dan hebben we altijd duizendpoot Dennis   nog die deze wedstrijd dan wel ff fluit. Nog bedankt hoor buur, die sexy foto heb ik nog niet gehad dus dan maar ff een leuke smiley, hahahahaha. De tegenpartij gaat fanatiek van start en het eerst snoeihard schot op ons doel is al een feit, maar Sven doet wat ie moet doen, pegelt de bal weg en in de rebound schieten ze naast. Wij weer in de aanval maar stuiten op een verdediging die van geen wijken weet. Dan dubbele kansen voor ons, vanaf de rechterkant voorlangs en vanaf de linkerkant voorlangs, het levert niks op. Dan gaat NSV meer druk zetten en wij krijgen het zwaar achterin, snoeihard schot maar Sven is alert, dan een corner voor NSV, Lars schiet hem hard over de achterlijn, weer een corner, maar dan via de lat en via de arm van Daan de bal helaas over de lijn, 0-1. NSV weer in de aanval en die hele kleine snelle spits van hun scoort met een mooi lobje de 0-2. Wij weer in de aanval, mooi schot van Nathan maar helaas meters naast. We proberen het wel maar we weten niet te scoren. Dan weer een scoringskans voor NSV maar Sven dook er weer netjes voor. En jawel ook wij krijgen het op onze heupen en Nathan weet nu wel het doel te vinden, 1-2. Weer die snelle Jelle van NSV in de aanval, maar Wol doet zijn best en Sven kijkt ietwat intimiderend en weg is de kans, hij schiet mooi naast. NSV blijft druk zetten en Sven keept een dijk van een wedstrijd en houdt zijn doel leeg. De kans voor ons daaropvolgend verdwijnt helaas in het zijnet. Dan nog een corner voor MKP maar helaas naast. Nu ff rust dus ff een peptalk en de mouwen stropen voor een mooi 2e helft.

Moet zeggen we beginnen weer voortvarend maar de afwerking is het jammer genoeg net niet. Weer wat kansen voor MKP maar scoren ho maar en die counter van NSV verdwijnt dan helaas weer in het net en zo is het 1-3. Helaas ze blijven druk zetten en Sven houdt zijn hoofd koel en weet de vele schoten op het doel lekker op te ruimen. MKP geeft ook niet op en gaan er weer voor, mooi lobje van Nathan en jawel de 2-3 is een feit. Kom op jongens, nog ff een tandje bij en wie weet halen we er een mooi gelijk spelletje uit! Weer een aanval maar weer Sven die zijn doel dicht houdt. We geven niet op en knokken tot de laatste minuut en dat heeft nog nut ook net voor tijd doet Nathan weer wat ie moet doen en scoort met een mooi schot de 3-3. Dit is tevens de eindstand! Toppers zijn jullie, het is jullie gegund en jullie hebben het verdiend.

Sven heeft vandaag de wedstrijd gedragen en werd na de wedstrijd gekroond met de titel “Man of the Match” nou je kon hem niet blijer maken. Hij heeft het hele weekend met een smile van oor tot oor gelopen!

Zo dat is verslag 1 van vandaag, nog 2 te gaan.

Groetjes

De razende reporter.