Moerkapelle wint eerste oefenwedstrijd tegen SV Oosterheem 1

SVO 1

11 augustus 2015 20:00

Na een paar trainingsavonden en een geslaagde trainingsdag zaterdag jl. speelde het eerste elftal van Moerkapelle dinsdagavond 11 augustus haar eerste oefenwedstrijd, voorafgaande aan de beker- en competitiestart van het seizoen 2015-2016.

Moerkapelle oefende tegen de buurvereniging SV Oosterheem 1 uit Zoetermeer.

Trainer Stuart Bergen had in deze vakantieperiode reeds de beschikking over 15 van de ruim 20 selectie spelers. Alle 15 spelers kregen speelminuten.

Alle spelers, waaronder enkele nieuwelingen, hadden er veel zin in en speelde er lustig op los. In de eerste helft wist een van de nieuwelingen, B-junior, Micheal Koolhaas de score voor Moerkapelle te openen. Vrij snel na rust wist SVO vanuit een strafschop de stand gelijk te trekken. Met onder meer ook Kamal Boutasqount weer in de gelederen wist Moerkapelle vrij snel daarna weer op voorsprong te komen. Moerkapelle creëerde daarna nog een serie mooie kansen. In de laatste minuut bepaalde Justin van der Hoven met een typische v.d. Hoven goal de eindstand op 3-1.

Zaterdag a.s. speelt het eerste elftal van VV Moerkapelle om 14:30 uur thuis de volgende oefenwedstrijd tegen DVC 1.