Moerkapelle wint tweede bekerwedstrijd thuis tegen Simonshaven

Simonshaven 1

Mannen KNVB beker Amateurs poulefase Groep 2 39

11 september 2021 14:30

R.A. de Roo

Sportpark De Wilde Veenen
Windvaan 2
2751ES
MOERKAPELLE
tel. 079-5933000

Na de verliespartij vorige week in het ver van Moerkapelle gelegen Abbebroek wist Moerkapelle zaterdag jl. zich van een andere kant te laten zien en won terecht met 1-0 de thuiswedstrijd tegen Simonshaven. Moerkapelle was de gehele wedstrijd de betere ploeg en creëerden regelmatig een kans. Een zuiver doelpunt werd na 75 minuten spelen wegens buitenspel, op advies van de grensrechter afgekeurd. De regelmatig gevaarlijk spits Van der Salm werd in de blessuretijd in de mangel genomen in het strafschop gebied. De Strafschop werd keurig verzilverd door Doornebosch.